Suomen Lottaperinneliiton liittokokous 2021

Vuoden 2021 liittokokous- ja lottaperinnepäivät la 02. – su 03.10.2021 järjesti ja emännöi Vaasan Lottaperinneyhdistys ry .

Suomen Lottaperinneliiton lottaperinnepäiviä vietettiin viikonloppuna Vaasassa.

Lauantaina oli ohjelmassa liittokokous ja iltajuhla. Lisäksi pääsimme tutustumaan kauniin Vaasan kaupungin historiaan ja kulttuuriin. Liittokokouksessa valittiin liitolle myös uusi puheenjohtaja Pia Lindellin siirryttyä Naisten valmiusliiton pääsihteeriksi. Uudeksi puheenjohtajiksi valittiin Maija Fredriksson.

Tänään sunnuntaina ohjelmassa oli juhlajumalanpalvelus ja päiväjuhla Vaasan kaupungintalolla, jossa kuultiin muun muuassa sotaveteraani Yrjö Savolan tervehdys ja europarlamentaarikko Miapetra Kumpula-Natrin juhlapuhe.

Kiitos Vaasan Lottaperinneyhdistys hyvin järjestetyistä perinnepäivistä! Ensi vuonna liiton perinnepäivät järjestetään Kajaanissa.

Tinja Sarkanen
Hämeenlinnan Seudun Lottaperinneyhdistys ry