Liiton toimitilat

Liitto sai ensimmäisen toimitilansa Maanpuolustusjärjestöjen talossa marraskuun alussa 2000. Toimistohuone kunnostettiin ja tarvittavat toimistokalusteet ja koneet saatiin lahjoituksina. Liiton jäsenyhdistykset lahjoittivat tarpeellisia käyttötarvikkeita. Vuodesta 2006 alkaen on toimittu samassa rakennuksessa olevissa väljemmissä tiloissa Döbelninkadun puolella Helsingin Töölössä Maanpuolustusjärjestöjen talossa osoitteessa Döbelninkatu 2, 00260 Helsinki. Rakennus on valmistunut v. 1941 Helsingin suojeluskuntataloksi ja siinä toimii nykyisin useita maanpuolustusjärjestöjä.

Lottaperinneliiton toimistohuone Maanpuolustusjärjestöjen talon 6. kerroksessa osoitteessa Töölöntorinkatu 2 B, Helsinki, v. 2001
Pääsihteeri Irma Törnström Maanpuolustusjärjestöjen talon 5. kerroksessa uudessa toimistohuoneessa osoitteessa Döbelninkatu 2, Helsinki. Kuva on otettu tupaantuliaistilaisuudessa 13.1.2006.

Maanpuolustusjärjestöjen talo huhtikuussa 2018

Lottaperinneliiton toimisto joulukuussa 2020 koronaviruspandemian aikana, jolloin maanpuolustusjärjestöjen talon väki mukaan lukien liiton pääsihteeri on pääosin ollut etätöissä.